25 december, 2011

Christmas...

+'er:
 Følte mig mega smuk, og vejede kun 63,8 kg. om morgenen

Fik Kamerastav!

Fik 6 Poscatuscher!

Fik 100 Kroner

 De andre blev glade for mine gaver

Vi fik lavet Hanky's igen i år! (Yeah, ser dejlig morgenfrisk ud idag)

-'er:

Min mor kom ikke, da hun hellere ville holde jul med sin drukfamilie på Hjallesepubben

Hun skrev en julesms til min plejemor, men undede ikke engang at svarer mig, på den sms jeg skrev til hende.
Brugte aftenen på at sidde og tænke "Hvad hvis det her er sidste jul hun er i live til. Så kan mit sidste juleminde være, at hun hellere ville sidde og drikke med folk hun ser hver dag, fremfor at hygge med sin datter"

Min søster kom med spydige kommentarer som fik mig til at græde 2 gange

Gik glip af risengrød (Får en portion risengrød, når de andre for Risalamente), fordi jeg lagde mig op i sengen og græd

Fik ikke ét Xboxspil!
Den eneste juleCD vi havde var "Absoulut Christmas" fra 90'erne

Min søsters Farmor var med, som er senil, og man skal underholde hende ligesom hvis der var et lille barn, og kan ikke rigtig være mig selv i nærheden af hende... Det gjorde mig meget anspændt.

Ingen Sne

Min kæreste sad alene hjemme hos sig selv, og havde bare lyst til at flygte hjem til ham ._.

Endte sådan her under aftensmaden

Endte på en kampvægt på 65,3 kg på trods af at jeg kun spiste halvdelen af min aftensmad, og ellers ikke fik andet end konfekt...

Better luck next year Christmas...

Ingen kommentarer: