19 december, 2011

Kugler af flere slagser høhøhøhøhø :i


Lortegyms dumme parthøring går mig på... Jeg skal skrive et brev til skolen senest D.22 om hvorfor de burde overveje at lade mig blive på skolen, og det har jeg VIRKELIG ikke tid til!!!
AT er lort, og min mave er avav...
Nå men når det så er sagt... To the GOOD STUFF!!:
Vågnede ved siden af dejlige kærestegøj, og havde glemt at jeg først skulle møde klokken 9, så lå og puttede med ham en time længere end jeg troede jeg kunne måms <3
Da jeg kom hjem, var han der stadig, og kort tid efter han var taget afsted kom Lia, som havde mælk med til RIIIIIISENGRØD *Smask smask*!! Og før den lækre grød, lavede vi havregrynskugler MÅMS!
100000 styks havregrynskugler! (Inden Lia da åd dem alle sammen tsk! Hun er så tyk... FEDEBERG! )

 Der gik næsten en hel pakke smør til en portion der fyldte faddet ad! Man følte sig LIDT klam, men der er jo så mange havregryn i, så det er OK ;)

Efter maden lavede hun så piercing på mig, og selvom det egentlig var meningen jeg skulle have en labret, blev det skisme til en Medusa! Den er LIDT skæv, men tror sgu ikke det er til at se (Svært at sige lige nu, men den laaange stav jeg har i haha xD)
Er stykt Medusa med LIIIDT for lang stang haha!
Nu er jeg alene igen, og nu står den på klamme AT-lektier, og det der "Åhh, lad mig blive på jeres skole! PLZ!!!!"-brev... Snakkede med Lia om, at jeg måske skulle tage og hoppe på prutten til jeg fandt ud af hvad jeg vil bruge mit liv på, og tror det er der jeg ender, hvis gymmer ikke kan lide min "Sry, men i tænker virkelig for meget på procenter frem for humanitet... Men hvis jeg nu SKAL snakke i jeres sprog, så "I taber penge på at smide mig ud", og jeg har 0% skriftligt fravær, så tag lige en slapper..."-besked... Nå men nu må vi se hvad der sker; skal nok finde ud af et eller andet... Det sucks bare lidt at man skal have en gymnasiel uddannelse for at komme på Multimediedesigner-uddannelsen, for det var ellers der bedst kunne se mig selv i den her klamme uddannelses-verden, hvor alt handler om hvad tal på afgangspapirer siger du kan ... Fuck the system lol... Er 100 gange bedre til multimediestuff end halvdelen af dem der går derude og mi gåt!... xD
*Haps* Okay det var altså sidste havregrynskugle for iaften!


Ingen kommentarer: