15 december, 2011

Elena Carli Cosovic


Srsly, hvis der var nogen i verden jeg sku' udover min kæreste, så ku' jeg fandermer godt Elena fra Faggot Fairys!
T-shirt kan købes HER!

Hun er noget af det mest charmerende der findes, og smuk er hun jo for dælen også! Hun sidder somme tider i sexpanelet i programmet Sexministeriet på DR(2 tror jeg), hvor de diskuterer nogle spørgsmål som folk har sendt ind, om deres sexdilemmaer; ikke i Vi-Unge style hvor man siger "dernede tihi", men hvor alt er tilladt, en spade er en spade, og programmet åbner op for virkelig mange tabuer, hvor de istedet for at sidde og fnise over folks anderledes lyster eller småpinlige problemer er åbne overfor alt, og diskuterer det som modne individer(haha elsker det ord; det får mig til at føle mig så klog xD). Nå men pointen! Jeg elsker hendes syn på tilstedeværelsen, og hendes helt igennem særlige, ærlige personlighed. Unikt pigebarn, og så laver hende og hendes kæreste(Blondinen på billedet til venstre) også bare for nice musik!

Ingen kommentarer: