15 december, 2011

Julehyggemorgen saved my day!


I morges listede jeg ud af sengen hvor min sovende kæreste lå og så så sød ud, gik ud i køkkenet og satte noget dejligt gammelt juleswing (Ella Fitzgerald) på, hvorefter jeg så gik jeg i gang med at varme rundstykker, kanelsnegle og Varm Cocio(VARM COCIO IS THA' SHIT!!). Da det hele var ved at være klar listede jeg mig tilbage under dynen og holdte om ham og kyssede ham til han vågnede. Det var så hyggeligt at sidde og spise morgenmad med ham, selvom han ikke kan klare Ella Fitzgerald, så måtte slukke for hende :b
Bliver så glad når han bliver glad for når jeg laver sådan nogle ting for ham :3 <3
Der var et juletræ i min skrabekalender, så nu mangler jeg to for at vinde en million, men er ikke super excited, for der er kun 2 der vinder 1 mil. om året, og jeg har ALTID 8-9 juletræer, men håber lidt på 100 kroner, for mangler kun 1 uhm… Kan ikke huske hvad man skal have for at vinde 100,- xD… Kugler eller lys eller sådan noget.
Min julestemning ligger nok på en… 4’er på en skala fra 1-10 grundet morgenen, og julekalenderen, men uden sne tror jeg altså desværre ikke den kommer over 5 .____.
Savner allerede David, så ligeså snart jeg får fri LØØØØØBER jeg hjem! ”Ariba Ariba, Andelai, Andelai, AI AI AI AIIIII!!” / ”Meeb Meeeeeb”!!! Okay lol HEJ HEJ x3

Ingen kommentarer: