16 december, 2011

Luskende menneske i vores lejlighed?

 
Fuck man!
Har lige haft det mest nøjeren sekund i mit liv!
Christian var lige taget afsted; hører vores lås skramle og lyden af en dør der åbner, men ser Løvernes Konge rimelig højt, så det KUNNE også godt være underboens dør, men det lød altså VIRKELIG som om vores åbnede. Så lister jeg mig ud i køkkenet med min kop nylavede té i hånden, just in case. Der er ikke nogen, så tager knivsliberen(den slår ret hårdt) med mig i min højre hånd, stadig med den kogende té i venstre.
Tjekker mit værelse, og der er heller ikke noget.
Døren til badeværelset står åbent og kan se at badeforhænget er rullet for, hvilket det ikke plejer at være.
Lister derud og tager nøglen hvorefter jeg låser døren udefra.
Venter lidt inde i stuen, og jeg kan altså høre noget skramle!
Til sidst tænker jeg, at personen er forberedt, hvis jeg låser op lige inden jeg kommer ind, så låser op, låser køkkenet og mit værelse samt hoveddøren, så det der muligvis kommer ud, ikke kan flygte og venter så lidt inde i stuen, hvor jeg sidder HELT stille lige ved døren.
Får nok af at sidde og høre på nøjeren lyde, så går hen til døren og gaber, så det lyder som om at jeg ikke er på hunt, og mit hjerte begynder at HAMRE!
River hårdt forhænget fra, kaster téen foran mig, og strækker min højre arm bagud, så der kommer godt knald på første slag, og så... Er der INTET!
FU WORLD, det var FUCKING NØJERN'!!!! XD
Men et eller andet sted kunne det være sejt, hvis der havde været nogen, så jeg kunne have kastet kogene vand i ansigtet på personen, og slået dem ud med knivsliberen lige i tha' fucking' face!
Ej okay, jeg tror jeg laver det mest hyggelige og afslappende jeg kan komme på, for er LIDT for overgearet lige nu haha xD
Håber i andre også har en hyggelig fredag lol :D

Ingen kommentarer: