05 januar, 2012

UNDSKYLD INAKTIVITETEN!

Sry, jeg ikke har skrevet så længe, men bruger ikke meget tid foran skærmen her i ferien grundet min evige socialitet : D
Har været en del sammen med min budd Zilas og nogle af hans budds, min veninde Cat kom forbi igår selvom vi egentlig begge to holdte asocial-dag, så har jeg set min mor en dag, og resten af dagene har jeg været sammen med David<3

Cat tog hjem 02:00 + igår, og jeg gik i seng kl.5 lol xD
Så idag har jeg sovet længe, gamet (DAMN jeg har savnet at game! Ville have gamet hele ferien!), og nu skal jeg hjem til David ^^

Har det som om det var mandag igår... Der er alt for få dage til vi starter på gym igen på mandag :(

Hav det fortrinneligt!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hyggeligt at høre fra dig igen!

http://josephinesjungle.blogspot.com/