11 januar, 2012

Dreamy Birdies

Ville ønske, jeg kunne finde ud af at fange lyset udenfor i mit kamera lige nu, for det er seriøst den smukkeste himmel jeg har set længe!
Der er sådan meget dystermørkt, så har himmelen bare den varmeste rosa farve, og bygningerne udefor mit vindue bliver lyst helt op ad mørket! Okay ret svært at forklare... Istedet kan i lige få det her billede; Sidder altid og ser på den her spejling af mine wallstickerfugle i mit vindue.Det ser så drømmeagtigt ud!


Jeg glemte at stå op idag, så har indtil 14:30 ligget og drømt fantastiske ting, og prøvede at falde i søvn igen da jeg vågnede, så jeg kunne drømme videre, men kunne ikke, og nu er jeg tilbage i den gode gamle ondskabsfulde, kolde verden.. No mercy...
Hvorfor kan man ikke bare ligge og drømme sig væk hele sit liv??

Ingen kommentarer: