16 januar, 2012

How did i end up like this?

Min krop er blevet for vildt ubehagelig at være i!
Kunne have været mega lækker nu, hvis jeg var fortsat med de vaner jeg lige havde vænnet mig til over efteråret, istedet for at hoppe med på Davids "Fråde er godt- meget fråde er meget godt!"-bølge!!!
Nu skal jeg starte helt fra scratch igen, for musklerne fra da jeg gik til fitness sidste år, som gjorde det nemmere for mig at motionere, er totalt forsvundet ._.
Kan ikke engang lave én armbøjning, og jeg har for første gang i mit liv haft problemer med pigearmbøjninger!
Min cykel har også været flad et par uger efterhånden, så al motion jeg har fået siden en del tid før juleferien har været når jeg er gået til- og fra skole, når jeg har været nede at handle, sex og så nogle få idrætstimer...
Big fat blob, som er ved at gro ud af sit korset omg...
Når jeg engang får taget mig sammen til at få min cykel lappet, vil jeg cykle hver gang jeg keder mig! (Hvis det ikke blæser- eller regner alt for meget!

Idag har jeg også  fået benyttet min yogamåtte, men det viste sig at jeg ikke kan huske ÉN serie fra Bodyflow og stripfitness, så der var en del pauser imellem nogle af øvelserne, fordi jeg så selv skulle finde på noget at lave. Tror lige jeg kigger nettet igennem for serier til næste gang så jeg ikke strækker ud halvdelen af tiden jeg træner lol xD
Skal altså også have anskaffet mig nogle håndvægte, for det er altså mærkeligt at bokse ud i luften uden vægte!

Ville ønske at jeg stadig boede så tæt på FitnessDK, som da jeg boede hos Keen, for så kunne jeg MÅSKE godt overveje at bruge penge på at gå der igen, men tror ikke jeg ville kunne få lokket mig selv afsted så ofte som jeg gerne ville, hvis jeg først lige skal cykle derind, for hvis vejret ikke rigtig er til en cykeltur (Der skal ikke meget blæst eller regn til før fedesen her springer fra...), så er det lidt nemmere bare at sige "Jeg skal jo også lave lektier" og så blive hjemme og stene (Og ende med ikke få lavet lektier ofc.)..

Lavede en NUPOshake med jordbær idag, og må virkelig tage hatten af for folk som lever af det! Det er GODT  nok ikke mig, ad!...
Jeg tog én tår, hældte resten ud, og 3 timer efter, hvor jeg både havde spist, drukket og taget et tyggegummi kunne jeg stadig smage det...

Er der nogen, som kunne være interesseret i at købe de resterende 11 poser NUPO for en 50'er eller sådan noget?(Gav lidt over 100,-)
Sig endelig til, for kunne godt bruge pengene og skabspladsen haha ^^!

4 kommentarer:

Nanna sagde ...

Puha, der er mange der sidder i post-julemad helved lige nu .... men når mørket letter en smule, så ER det altså nemmere at komme ud og få noget motion! :-)

Og ps: Hvad er det NUPO der for noget, jeg har set det på et par blogs nu, og aner ikke hvad det er!

Kianna sagde ...

Har ikke rigtig spist noget julemad; græd under halvdelen af måltiderne den dag.. Jeg har bare en kæreste som har svært ved at tage på, så han fråder konstant, og jeg glemmer helt at jeg ikke har samme stofskifte som ham, så kommer altid til at fråde alt for meget når vi er sammen, og nu er jeg også begyndt at fråde når jeg er alene..

NUPO er en række produkter, som indeholder alle de forskellige ting du skal have i et måltid (proteiner og alt det der), som mætter, men som har et meget lavt indhold af Kcal (:
Det jeg har er sådan noget shake, men du kan også få fx. NUPO-barer og NUPO-suppe (:
Nogen spiser KUN NUPO-produkter(altså ikke andre madvarer overhovedet) over en længere periode, og efterhånden begynder de så at spise mad ved siden af (I starten er det vidst sådan noget "Nu må jeg spise ét stykke frugt om dagen")
Man kan også bare spise NUPOprodukter som måltidserstatning for et enkelt måltider engang imellem, hvilket var min plan, men det der jordbærshake er godt nok ikke lige mig haha! :D

Nanna sagde ...

puha man, jeg har en lillesøster der kan spise lige så meget som en voksen mand, uden at tage ét enkelt gram på ... så tro mig, jeg kender situationen!

nååååår, okay! tak for opklaringen ;-)

Anonym sagde ...

Hvis jeg var dig, så ville jeg prøve med kakao-smag. Den bruger jeg selv (brød mig ikke om den i starten, men er næsten blevet helt vild med det nu).
Har ikke prøvet de andre smagsvarianter, men har hørt fra mange at de ikke er værd at bruge penge på. :-)