12 januar, 2012

Nu skal det være!

Jeg vil gerne være glad, og jeg er klar til at lægge energi i at kæmpe for det!
Idag har jeg snakket med min studievejleder, som sender en besked til psykologen som er knyttet skolen, om at jeg skal starte hos hende, og bare efter at have været inde til den samtale kunne jeg mærke der var sket noget i mig!
Jeg tror at det var det at jeg føler der rent faktisk sker noget, som gjorde det, for på det sidste har mit liv været gået helt i stå, og er kun blevet tykkere, trættere, og tristere(jojo, det er skam et ord :P) over de sidste par uger/måneder(Har ikke rigtig haft nogen tidsfornemmelse fra efteråret og til nu).

Vi havde idræt idag, og jeg valgte at give mig selv et spark i røven, hvilket havde en positiv effekt! Okay, elsker også bare basket mere end noget andet man laver til idræt, men det at jeg sagde til mig selv, at det blev federe, både for mig selv og mit hold, hvis jeg gav mig 100%, gjorde at det blev 2 superhurtige timer, som godt måtte have været resten af dagen!
Da jeg fik fri, løb jeg lige en ekstra tur op og ned af trapperne fra stuen og op til vores lejlighed på 3. sal, og da jeg var nede at handle købte jeg KUN sunde ting, og sørme også en yoga måtte, så nu kan jeg begynde at lave nogle ryg- og maveøvelser samt nogle af de serier vi lavede til Bodyflow i Fitness DK, hvis jeg kan huske dem!
Jeg skal desuden have lappet min cykel, som IGEN er punkteret!, så jeg kan komme ud og nyde at været stille og roligt bliver mildere, og at dagene bliver længere :)

Lige efter nytår anskaffede jeg mig også en årskalender, som jeg laver krydser i de dage hvor jeg ryger weed, så jeg får et overblik over hvor tit jeg egentlig ryger, for skal nok lige til at styre mig lidt !
Alt med måde; det skal ikke blive en vane!
Jeg satser på at den kommer til at hedde "Ikke mere rygning i hverdagene" fra nu af ^^

Igår fik jeg grædt ud, og idag er jeg klar til at se på verden med nye øjne, 
og få det bedste ud af det jeg har!

Ingen kommentarer: