08 januar, 2012

Nytår!

 Ja undskylder igen, at jeg ikke har været aktiv i så lang tid, men dagene her i ferien har stortset været computerfri, og gud ske tak og lov for det! Det har været dejligt at være lidt social igen!
Disse to billeder er fra nytårs aften, hvor min kæreste og jeg bare chillede herhjemme med pizza, booze og weed. Det KUNNE have været fedt med nytårsPARTY for kan ikke rigtig mærke vi er gået ind i det nye år, men jeg tror det er ret vigtigt for mig bare at slappe af for tiden, og det var VIRKELIG også hyggeligt! Jeg elsker min kæreste mere og mere for hver gang vi er sammen, og nytårsnat boostede min glæde for vildt! Vi har det altid for vildt sjovt når vi drikker sammen og vi fik virkelig delt nogle tanker, som blev snakket igennem hvilket har knyttet os endnu tættere sammen!
Lige nu ligger han og sover ud efter en hård partynat, og tror sgu jeg hopper over og putter med, for hans søde sovelyde er ikke til at stå for tæhæ! <3

Imorgen starter skolen... Har slet ikke indset det endnu, men når det sker så... Dør jeg indeni...
Oh well; den tid, den sorg! Hav en god aften alle sammen!<3

Ingen kommentarer: