16 februar, 2012

Min veninde om sin kæreste

"Han respekterer mig!
Han lyver ikke for mig, er altid ærlig, brænder mig ikke af, passer på mig, trøster mig når jeg er ked af det... Bailer ikke fordi jeg er besværlig, og gør alt hvad han kan for ikke at gøre mig ked af det, eller for at gøre mig glad igen når jeg er..
Han elsker mig helt ubeskriveligt højt, jeg kan se det i måden han kigger på mig!
Jeg føler mig noget værd.
Jeg føler mig smuk og dejlig fordi han siger det tit, og mener det!
Og så kan han være sammen med mig halvanden måned i træk, uden at blive træt af det."
- Min veninde om sin kæreste.

Åh, hvorfor alle fyrer ikke er sådan forstår jeg ikke...
Jeg har kun mødt ham én gang, men hvor tror jeg dog på hvert et ord af hvad hun siger! Dengang havde de ikke været sammen så længe, og var stadig nyforelskede, men hun virker mindst ligeså glad for ham nu, hvis ikke mere!(Most definitely more!!!)
De er sådan nogle jeg kunne se sammen resten af livet, for de er virkelig gode for hinanden!
Jeg er så glad for at hun har fundet en som kan være der for hende på den måde, for det har hun virkelig fortjent<3

Damn jeg savner tryghed og omsorg ._.
Miss u god damnit<3

 
Har hørt denne her konstant siden jeg stod op igår, og den bliver ved med at sige "spil mig igen!"
Makes me cry though...

Ingen kommentarer: