28 februar, 2012

Farvel Mulernes!

Imorgen er vidst min andensidste dag på Mulernes Legatskole...
Imorgen printer jeg ansøgningsskemaet for optagelse på SDE's webintegratoruddannelse ud, og når jeg får fri går jeg op til posthuset i VollerCenteret, og sender skidtet afsted!
Onsdag, skal jeg til samtale i 5.lektion med min studievejleder. Det her er første gang hun hører om mine tanker om at skifte skole udover den mail jeg sendte til hende idag om det fordi jeg er 4 afleveringer bagud og SRO skal afleveres på fredag, så tænkte at hun hellere måtte få det at vide NU, selvom det nok betyder at jeg bliver meldt ud nu her på onsdag...
Mandag: Kom ikke op og afsted, Tirsdag: Sidste hele dag(med film og kage i tysk!), Onsdag: Hej Hej og farvel då...

D. 26 marts starter Webintegratorholdet op, og FORHÅBENTLIG er der plads til mig, for det er lidt for sent at redde mit gym nu...
Hvis jeg ikke får plads må jeg... Jeg ved det ikke... Har heldigvis en opsparingskonto, som jeg har fået sparret nok op på til at kunne betale husleje i 2 måneder, (selvom pengene egentlig er til forsikring, cykelreperation, tandlæge osv)

Jeg er spændt, nervøs, lettet, forvirret, fortabt, glad, i tvivl og samtidig super sikker på samme tid...
Godnat<3

3 kommentarer:

lykkefugl sagde ...

Håber du kommer ind på det webintegrator noget <3

K. A sagde ...

Hæh, hvis du når at komme ind på webintegrator, så skal vi begynde samtidig :D Haha. Droppede ud webintegrator på højniveau for, at starte på det almindelige

Kianna sagde ...

Tak lærkeee<3

Haha, det kunne være skægt ^^!