03 februar, 2012

Aftensmad klokken fem i elleve


Synes lige jeg så sød og pludsket ud, og ville også lige vise jer hvor spændende min aftensmad (Klokken 22:55 doh'..) er i aften!
Skyggen bag mig er min lysekrone. Mine pærer er meget skarpe, så har kun een i den, og normal sidder den tættest på væggen bag mig, men igår satte jeg den længst fra den, altså "bag" resten af lysekronen, og denne skygge kom! Synes det er mega yndigt!!! Har overvejet at male det på med sort hmm... Hvad synes i??

Jeg kom ikke i skole, hverken igår eller idag, men har da fået trænet lidt idag(Hele ANDEN gang siden jeg købte min yogamåtte haha!), hvorefter jeg tog mig et lækkert bad, som jeg vidst også trængte godt til efter at have puttet med kæreste de sidste maaange nætter(<3) og så ikke har været i bad siden tirsdag haha!

David tog hjem idag, men jeg skal vidst hjem til ham imorgen, så det skal jo nok gå (:
Hvis jeg tager hjem til ham står den på massage, for det har han nemlig lovet mig forbi han bailede efter at have lovet mig at støvsuge x3...
Åh, hvorfor er jeg dog så glad lige nu?! Tror min krop belønner mig for træningen :3

Hav en go' weekend alle sammen!<3

Ingen kommentarer: