15 februar, 2012

I'm so fucking stupid...

Jeg er SÅ ynkelig man! Hvorfor er vejret også så koldt, og min cykel så meget død, så jeg ikke kan cykle ind til byen og chille i haven som jeg gjorde da Keen slog op?!

Der er allerede gået 3/4 af et år siden dengang med Keen.. Gad vide hvor jeg havde været, hvis jeg ikke havde lukket David ind i mit liv??
Jeg var SÅ lykkelig for at være single dengang! Vi knaldede og det var rigtig rart, men jeg havde det bedst med at være single og han var, fra første knald, med på at vi bare skulle være venner; nu er jeg helt nede i kulkælderen og føler mig som den største idiot...

Da han holdte pause bildte han mig ind at det kun var for at finde sig selv og for at få styr på sit liv (LOVEDE mig det ikke havde noget med x at gøre, og blev forarget, så jeg fik det helt dårligt, da jeg spurgte..)
Kianna for 3-4 måneder siden: "Jeg vil IKKE være kærester med ham uanset hvor meget han plager, for x er stadig ikke ude af hans hoved" ("og han virker jaloux anlagt", men det er lidt irrelevant lige nu)

Hvad er en af grundene til at han holder pause?
Hende...
Hvem sidder han og tænker på lige nu, mindre end 2 døgn efter har slået op?
Hende..

Du sagde så mange ting til mig mens du kiggede på mig med de der dejlige øjne, som jeg troede ikke kunne lyve for mig..
Men nu ANER jeg ikke hvad jeg skal tro på...

Du lovede mig hun ikke havde noget med din pause at gøre..
Nu sidder jeg og trøster dig fordi du tænker på hende...

Du LOVEDE mig at du nok skulle købe min julegave når du fik penge 1. feb...
Nu sidder jeg her og ønsker jeg aldrig havde brugt så meget tid og tanke på din...

Al den musik du lovede mig ikke var "jeres", som jeg derfor tog til mig og gjorde til "vores"...
Alt det ligger lige nu på din face sammen med triste quotes ment til hende...

omg i'm so fucking stupid... Never let a boys charm confuse you from taking the right decisions.. 
I did everything for him and now i just feel that i've been nothing but a toy for the last months...
That guy is a snake .___.

2 kommentarer:

Karmus sagde ...

I could have told ya. :/

Kianna sagde ...

Everybody could :/ ...
I could have told myself if i had dem braincellz...