13 februar, 2012

Why so expensive?!

Togplaner Fre D.17-Mandag D.20, hvis jeg kan finde penge til de planer jeg har forestillet mig:
D.17: Hjemme fra Odense- Mr. Gwens fest med Fnuggi og Daisy i Herning (162,-)
D.18 Herning- Camillas fest med Line i Århus (37,-)
D.19: Århus- Mads i Randers(hvis altså han kan ._.) (60,-)
D.20: Randers- Hjem til Odense (146,-)

Hvis jeg skal nå alle bliver det 405,- og har 450,- på min konto lige nu... What to do?? ._.
Ville også gerne nå at besøge den anden Mads! Men glemmer altid hvor han bor, og mener ikke det er nogle af de der steder...So many peeps, so little money...
Overvejer at tage 400,- fra min opsparing, for har virkelig brug for at se dem alle sammen, og har aldrig tid til folk, så skal udnytte vinterferien! Det er bare... Tog jo også 700, i sidste måned fordi jeg skulle erstatte Davids ashcatcher og den er blevet taget i tolden, så skal give ham yderligere 250,- ._.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

håber du finder ud af det, og det lyder som om du har brug for det! hvis du kommer til horsens kan vi måske ses?

Kianna sagde ...

NÅRH JA, du bor sgu da i horsens! Det kunne være mega nice ^^!
Jeg skriver lige en besked på face, når jeg finder ud af om jeg har penge til min Jyllands-tur (:

Kianna sagde ...

Ej sry, han bor i Herning! .___.
Doh' Kianna.. Og øv, det gjorde lige at det blev endnu dyrere :/