12 februar, 2012

"Der er koldt her uden dig"...

Min kæreste har pauset mig.. Pauset os eller hvad man siger... uhm... Vi er ihvertfald på pause...
Pauser findes ikke i mit hoved, men må give det en chance for det lød meget fornuftigt da han forklarede hvorfor... Det er vigtigt at finde sig selv og at finde ud af sit liv, selvom det er hårdt at tænke på sig selv istedet for at tænke på andre.. Burde nok selv have gjort noget for lang tid siden, men jeg må bare se om jeg ikke også kan få noget ud af den her pause, selvom det virker så... Håbløst..
Nu sidder jeg så bare her og hører det elektriske barometer og dufter til mit håndled med hans deodorant på imens jeg drikker vodka og stirrer på lectio som fortæller mig at vi skal aflevere 2 afleveringer imorgen, og er ikke begyndt på nogen af dem endnu...
Jeg ved virkelig ikke hvad der skulle være at se lyst på mere, og jeg kan slet ikke se hvordan jeg skal komme videre i mit liv... Alt er bare lort på lort på lort...
Udover at min efterskoleveninde Signe (Min "Twin") sendte mig en pakke med lækkerier og en sød lille besked i! Det varmede virkelig<3
Og udover at jeg var til en venindes indflytterfest igår, hvor der kom nogle af mine venner som jeg ikke har set i evigheder og som jeg har savnet SÅÅÅÅ meget at man ikke fatter det, men blev desværre nød til at tage afsted ved midnat da den sidste bus gik 23:55...
Idag har jeg bare haft sex en sidste gang, grædt, spist et tørt rundstykke (vi stod først op kl.14 så bagerens brød var ikke helt så friskt mere..), set et afsnit Weeds, grædt, og blev så kørt hjem af Davids mor(tud tud, hun er så sød!), og nu sidder jeg som sagt og drikker selvom jeg skal i skole imorgen, men kunne ikke købe noget weed med hjem af David, og har brug for at flygte lidt fra alting.. Booze har bare ikke helt samme effekt som weed, så ender sikkert bare med at have det endnu værre af det...
Må se om jeg kan få slæbt mig op imorgen.. Skal heldigvis "først" møde kl.10...


Todays Themesong: Marie Key Band- Luften
Den ligger ikke på yotube, men den er fra deres album "Hver sin vej" og kan også findes på spotify. Jeg elsker virkelig den sang for tiden! Også selvom den fik mig til at græde bare af at jeg tænkte på den da jeg lå med David idag...) 

Hvor lang tid varer pauser, for jeg kan altså allerede ikke vente meget længere??

Ingen kommentarer: