25 februar, 2012

Ferie

Puuuha, jeg har savnet min computer!
Hele ferien har jeg kun været hjemme et par få vågne timer, så har ikke lige fået skrevet siden før jeg tog afsted mod Jylland fredag..

Jeg havde det hyggeligt hos Steffan/Knyksill/Mr. Gwen fredag, hvor vi drak og jeg røg på en klam urenset plastikbong haha ad!
Lørdag havde jeg det hyggeligt hos Camilla som havde en awesome kæreste fra USA (Y)
Fik dog mest snakket med Line fordi Camilla var mega kærestekedelig.. xD
Søndag tog jeg til Odense fordi jeg ikke orkede at tage til Randers og havde allerede brugt over 400,- på transport rundt. Istedet for at tage hjem tog jeg hjem til David, hvor jeg var indtil Onsdag. Så tog jeg hjem fordi jeg skulle have taget billeder om torsdagen, men så fik jeg det mega dårligt, så det blev ikke til noget.. Om aftenen tog jeg op til nogle dudes som bor i parken ved siden af min, og så kom David herud om morgenen, og så tog vi hjem til ham. Igår tog jeg så hjem igen for at lave afleveringer, men har bare gloet på dem åh...
Jeg har fået en mail fra en af lærerne på erhvervsskolen om at der er plads på deres Webintegrator hvis jeg skynder mig, men han siger at han synes jeg burde færdiggøre min 2.g og så få de eksamenspapirer ud af det jeg kan.. Ved bare ikke om jeg kan tage det mere... Denne her dag bliver dagen hvor jeg skal beslutte om jeg vil lave mine 5 afleveringer til mandag og SRO til fredag, eller om jeg skal melde mig på webintegrator som starter et nyt hold op i midten af marts...


So how am i?
I'm not dead, but i don't feel alive...

Ingen kommentarer: