14 februar, 2012

I'm only me now...

Det der med pauser er ikke lige mig... Aner ikke noget om spillereglerne og hvor længe de varer...
Så idag blev jeg single-single efter at have brugt hele natten på at ligge og nusse David...
 Vi havde noget dejlig sex idag(efter jeg havde sagt det ikke gik at vi var kærester, ups!... Det kan være svært bare sådan at lade hinanden være ._.), spiste noget lækker mad, og fulgtes så ind til byen hvor jeg skulle købe nye ppiller (spild af penge når man er single men det skulle være ret usundt for ens krop at stoppe, hvis man har planer om at begynde igen..).. Bagefter tog jeg hen til Kirstine, som jeg havde glemt noget hos efter hendes fest i lørdags, hvorefter jeg gik hjem til Line, men hun var ikke hjemme... Så gik jeg hjemad og på vejen tog jeg mig lige noget sol, for er virkelig begyndt at ligne et lig... Hvad sker der for at solarier altid vælger LORTEmusik, som jeg er overbevist om at ikke engang de poptøser, som bruger stedet meget, kan lide?!
Oh well.. Så gik jeg hjem, efter at have vandret rundt i regnen i evigheder, og nu sidder jeg på mit køkkenbord, har lige røget resten af den joint som han efterlod, som han sagde jeg skulle love at ryge når jeg var glad og optimistisk (ups, men jeg havde altså mere brug for den nu...), og hører Lisa Ekdahl... Skal have lavet nogle havregrynskugler om lidt, for købte en pakke smør, så David havde noget at putte på sit ristede rugbrød når han var her og fik fråder på om natten, men nu er der jo sjovt nok ikke rigtig nogen til at spise det...
Jeg savner ham allerede, og alt i min lejlighed minder mig om ham... Har lovet ham at komme hjem til ham en dag i næste uge, men har bare lyst til at gå hjem til ham nu! Regnen er nemlig faktisk ret rar at gå i når den er så stille, og der er den perfekte gåtemperatur udenfor her til aften! Men det går ikke at jeg bliver ved med at lade som om vi er sammen.. Jeg tror det er derfor jeg ikke er mere smadret lige nu, for vi har jo opført os for vildt kæreste-agtigt idag (indtil vi steg ud af bussen og han nærmest bare smed mig væk mens han sagde farvel på den mest ligegyldige måde... JA jeg brød sammen da han var gået)

Aww, Christian kom lige ud og spurgte om jeg ville have en is! Verden skal nok gå under af min vægt snart... xD

Har ikke lyst til at gå ind på mit værelse, for der dufter af David... (Og lummerklamt af spareribs & whiskeysovs..) så camper herude på køkkenbordet til jeg går i seng (Hvorfor er det altid mere fristende at sidde på høje borde med computeren i skødet end på en stol hvor du kan sidde med computeren på et bord??)

Jeg har ikke været i skole siden i onsdags, og er 4 afleveringer forsinket...

Invitationer til aktiviteter der kan holde mig beskæftiget her i de hårde første dage/uger tages imod med åbne arme! (Specielt hvis det bare hedder "kom til té hos mig" eller "lad os løbe om kap til månen", for har ikke rigtig nogle penge!!)

Nå men.. To the havregrynskugler!

Ingen kommentarer: