19 november, 2011

Tjuhej hvor det går!

Mmmh min kæreste holder bare aldrig op med at være dejlig!
Igår aftes så vi to film, som jeg er helt pjattet med!

Den første var Out Idiot Brother, med en langhåret udgave af Paul Rudd i hovedrollen.
Han spiller denhersens evigt ærlige hippieagtige fyr, som efter 3 år i fængsel for at have solgt weed til en policeofficer, kommer tilbage til sin kæreste, som har fundet sig en anden fyr, og det eneste han spørger om er at han gerne vil have deres hund med sig, men nej det må han sgu ikke. Han tager så hjem til sin familie, bestående af hans mor, og tre søstre. Han er et meget ærligt menneske, så han fortæller folk, lidt tourette-syndromsk, præcis hvad andre har sagt om dem, og først skaber det en masse splid, men som filmen kommer længere hen viser det sig, at han har gjort hvad der var bedst for alle ^^
Man bliver SÅ glad af at se denne film, fordi han bare er så DEJLIG! Får lyst til at kramme ham hver gang noget går galt for ham!(Hvilket der gør konstant)

Den anden var en som jeg egentlig forsøgte at snige mig udenom, da hovedrollen spilles af Jim Carrey, som jeg normal slet ikke kan udstå; Mr. Popper's Penguins
Den var ret sjov(På en meget uskyldig måde), og jeg havde det som om jeg drømte da jeg så den, fordi alt bare kunne ske!
Fx. fløj en af pingvinerne pludselig ved hjælp af en papegøjedrage den havde spændt på sin ryg, og sådan nogle optursting skete bare hele tiden!
Jeg fik fyret op for en joint til denne film, da jeg tænkte at hvis jeg absolut SKULLE se Jim Carrey, så måtte jeg forsøge at gøre det hele lidt sjovere, så jeg kan ikke huske filmen i detaljer, men alt i alt var den rigtig hyggelig, og trods at den er så super uskyldig og børnevenlig, så var den rigtig god til sådan en kæreste-filmaften (:

Mmmh, det var dejligt at se ham igen; så blev mit happy-meter lige fyldt op igen for de næste mange time!<3

Der er også ved at komme styr på min Tatovering!
Ham som jeg oprindeligt snakkede med om den, har ikke svaret mig tilbage, men så var det jo lige at jeg var så heldig at kende endnu en tatovør, og han er helt frisk på at lave den, så alt der mangler nu, er at han lige skal tegne en stencil, og at jeg får lettet røven hen til ham yay!
Det er ham som har lavet min kærestes chappie, som ganske yndig(haha lol ^^), og jeg har set flere af hans tattoos som der ikke er noget at klage over, så jeg er helt tryg ved at lægge mig under hans nål ^^
Oh yeah, og vi er vidst blevet enige om at den vil være yndig på min venstre underarm (:

2 kommentarer:

lykkefugl sagde ...

Hvad skal din tattoo forstille????

Kianna sagde ...

Hvis du nu trykker på ordet "Tatovering", som er lyseblåt fordi det er et link, kommer du ind på et ældre indlæg hvor jeg beskriver den! : D