10 november, 2011

No Spain next year ._.

Ej srsly... Det eneste der har holdt mig kørende på gym var tanken om at skulle på studietur til Spanien næste år, og havde det perfekte billede af hele klassen som har det SÅ dejligt på en strand, 35 grader, solskin, og så med vores fantastiske spanske venner! Mmmmh, det ser SÅ hyggeligt inde i mit hoved!
Stemningen har i klassen været ret "SelvFØLGELIG skal vi til Spanien?!", men da vi holdte afstemning om hvorvidt vi skulle til Spanien eller London/Irland/some other english-talking place, var vi FIRE som stemte for Spanien?!
Nu har jeg virkelig intet at gå i gym for udover mine rare classmates....
Nu skal jeg spare 3500,- op til en tur til et land med samme kedelige klima som DK, ligeså indelukkede mennesker, og en masse ture til alle deres stenede bygninger som man i forvejen har set fra alle tænkelige vinkler på nettet... London Eye, Big Ben, Buckingham Palace, London Bridge WUHUUU....
Det var seriøst den mest deprimerende dag i hele mit liv .____.
Ved ikke om jeg skal fortsætte på skolen, for kunne VIRKELIG bruge 3500,- på noget mere interessant...(MIN EGEN TUR TIL SPANIEN FRØKKESEMPEL!)
Det bliver sikkert fint nok at tage til England, men ... 3500,-?!
Åhhhh.... Det er også bare surt at jeg allerede har skulle betale penge for vores 2.g-studietur, for hvis jeg så dropper ud inden Nytår(Det er min S.U for hvor sent i forløbet jeg må droppe ud) har jeg spildt 1800,-...
 
Åhhh.. Håber virkelig et eller anden sted at vores engelsklærer deSVÆRRE bliver for syg til at kunne rejse, så vi bliver nød til at rejse med vores Spansklærer istedet... Oh mi god, jeg savner vores spaniere alt for fucking meget! Man kommer i den bedste stemning når man er sammen med dem!

Og well,må bare se om jeg kan få sparet penge nok sammen til både at kunne tage på 3.g-studietur og min egen tur til Spanien...

Idag har været Darjlig! Vågnede godt nok alt alt for tidligt (7-8 tiden), til lyden af Davids alt for høje ringetone, og så vækkede han mig igen omkring en time senere, lige da jeg var faldet i søvn igen, fordi han ville i bad, men da jeg så vågnede til den alarm som oprindeligt skulle have vækket os kl.11, vågnede jeg ved siden af ham, som lå og så dejlig ud, og så var alting okay igen<3
Så lå vi og puttede forevigt (omnjomnjom!), og da vi så endelig stod op, spiste vi læææækker smoothie med Fitness(Morgenmadsprodukt ala allbrain) på, og min yndlingsjuice til mmmh! Det gjorde mit Argh-Major-Søvnunderskud!-humør godt igen <3 Så tog han hjem til sin mutti, og senere cyklede jeg så ud til ham, hvor jeg fik skrevet in danskaflevering, imens han gamede det nye Modern Warfare (Looks cool!), og så kom vi lige over til hinanden engang imellem. Det var super rart bare at være i nærheden af ham på den måde<3
Da jeg var færdig med min aflevering, kom han hen til mig, og så sad vi bare og snakkede og havde VIRKELIG ikke lyst til at tage hjem *snøft snøft* ._.
Nå men hjem kom jeg, på min dejlige cykel, som jeg endelig har fået tilbage fra rep. efter jeg blev kørt ned i en rundkørsel for laang tid siden! Med musik går cykelturen lidt nemmere, og klarede den faktisk på lidt under 20 min. begge veje idag (Vollsmose-Tarup), hvilket jeg ikke har gjort siden dengang jeg stadig var i form, og dengang jeg blandede mig i nogle dudes som stod og sparkede en hund, som jeg så lige tænkte jeg skulle hurtigt væk fra, så de ikke fulgte efter mig, for er ikke lige den store slagsbror xD
Savner ham allerede, og vi ses ikke før om... Dunno... For lang tid ._.
 
Her er forresten det billede jeg har lovet jer! Mine to spaniere, som ligger og ser søde ud i min sofa! Jeg forstår slet ikke at det ikke er sikkert at jeg kommer til at se dem og de 10 andre Spaniere igen :(
Buenas Nochtes me españoles <3

Ingen kommentarer: