22 november, 2011

Dagens To Do List...

Kom ikke i skole idag, så min plan er at få så meget konstruktivt ud af denne dag som muligt!:

Bliv min. halvt færdig med tyskaflevering (X)
Kom godt igang med Spanskaflevering (  )
Handle (  )
Lav lektier til imorgen (  )
Sy korset (X)
Sy Halstørklæde (x)
Ryd op på værelse (  )
Find Thors Hammer-halskæde (  )
Træn (  )
Ryg roach, og mal vægtegning op (  )

Nå det hele inden det bliver for sent, så jeg kan ligge mig tidligt over i sengen, og slappe af til After Life eller en anden film (  )

Kl.18:05:
Okay det bliver sgu ikke alt sammen idag haha xD
Tysk har taget for meget af min dag, og så kom jeg også til at sidde og ordne dreads i alt for lang tid.. Oh well; de har fået for lidt omsorg i lang tid, så det er okay. man skal jo også lige huske sig at tage sig af sine børn engang imellem! :3
Er begyndt på projekt "gør fedeberg til to dreads", så jeg kan få lidt flere dreads i baghovedet, for hvis de ikke sidder perfekt mellem hinanden deromme, får jeg sådan nogle irriterende "skaldede" linjer som på det her billede hvor jeg bare lige har fjernet fedeberg fra sin plads... Jeg ved ikke helt hvordan jeg har tænkt mig at gøre det, for hvis jeg skal lade det gro ud, så kommer det jo til at tage mange årtier haha! Må lige google lidt på om man kan klippe dreads op når de er tight nok eller sådan noget, men indtil videre lader jeg bare mit hår gro, og hækler dem så bare hver for sig, og så må jeg se om det kommer til at se for fjollet ud i længden xD

Ingen kommentarer: