13 november, 2011

Gotta Love Weekends!

Fredag stod på ren hjemmehygge, og det var lige det min krop og mit hoved trængte til! Du ved... Lige at få en pause, hvor man bare er sig selv og sine tanker.
Lørdag startede med at jeg lavede smoothie til min mutti, da hun har ret svært ved at få spist da hun siger at mad bare ikke smager godt for hende, og hun er aldrig sulten, så det var en del af min fødselsdagsgave, og hun blev godt nok lykkelig!
Nå men om morgenen da jeg skulle til at afsted, gik jeg ned til min cykel, fandt ud af det var flad ARGH!, Løbe løbe op på 3.sal og spørge christian om jeg må låne hans cykel, men det må jeg ikke, så løber ned til busstoppestedet, men der går ikke en bus så jeg kan nå toget mod Hjallese, som kun går en gang i timen, så løber op på 3.sal igen, finder cykelpumpen, løber ned og pumper mit dæk, SPÆNER, i lynets hast, på cyklen og jeg kan mærke at dækket bliver fladere og fladere jo tættere mod byen jeg kommer, men når dog ind på banegården inden den dør helt, og får parkeret den ude foran banen, hvor det egentlig er ulovligt at parkere sin cykel uff (CRIME!), LØØØØBER op ad rulletrappen, får købt bilet, og LØØØØØBET ned af rulletrapperne ned mod sporet, og når så LIIIIGE ind i toget inden det kører hahahaha! FUCK jeg var forpustet man! Jeg var så udmattet og stresset at jeg nær havde glemt at stige ud af toget i tide!
Kom så hjem til moaaar, som godt nok var blevet tynd! Man kunne godt se, at hun spiser dårligt :/
Nå men skulle hjem til hende for at give hende sin fødselsdagsgave, som bestod af 2xSkolefoto(et i ramme, og et lille et til pungen) til hendes freaky Kianna-Samling :b, Et sødt krus med en flyvende eskimo, et hårspænde hun har missundt mig for at eje i evigheder, og smoooothie ^^
Hun blev super lykkelig og plaaaaprede løs i evigheder, men måtte stoppe hende for kom også fordi jeg skulle hjælpe hende med at gøre rent. Jeg gjorde rent i ca. 4 timer, men nåede kun køkkenet, og ikke engang gulvet, så jeg bliver nok lige nød til at komme igen snart, for resten af lejligheden trænger ligeså meget, og hun kan ikke selv klare det.
Efter rengøring og lidt mad, tog jeg afsked med min kære moder, og
sigtede igen efter Odense C, hvor jeg tog hjem til denne hersens hyggelige gut jeg kender, som at der hedder Zilas, som altid tvinger mig til at kigge forbi selvom jeg egentlig føler mig for stresset og bare helst vil være alene, men det ender jo selvfølgelig med at blive mega chill, så han er sgu en guttermand for at gøre det, for jeg kan ikke bare gå og kun ses med David hele tiden, og så ellers bare tulle rundt alene når vi ikke er sammen, som jeg altid kommer til at gøre i forhold, hvis mine venner, som Zilas, ikke river fat i mig og siger "HEY, you don't have a choice; vi skal lige ses du ^_^!"
Idag fik jeg lige den rare handyKeen til at lappe min cykel, og nu sidder jeg så herhjemme under et tæppe med en masse té og chokolade, og ser de sidste afsnit Weeds. Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv uden nye Weedsafsnit at se! ._.

Jeg håber i også har haft en mycka bra weekend (:

Ingen kommentarer: