26 november, 2011

Saturday...

Authors comment: Lol det her indlæg er rodet, kedeligt og strange -.-....

Det er lørdag og jeg sidder her... Med min computer som går ned hvert 20. minut, en kande té som er ved at være tømt, og en mave som fortæller mig at jeg snart puker hvis jeg ikke spiser.. Pasta med Ketchup eller Pulver-tomatsuppe? Det store sortiment af madvarer forvirrer mig jo helt!...
"Det er heldigvis snart D.1"
Ja men skal så betale 1000,- i elregning, 1000,- i indskud til studieturen til Londen i 3.g, som jeg ikke engang ved om jeg skal med til, og så skal jeg til at købe alle de plain madvarer som man bare skal have stående "Havregryn,  Mandler, Rosiner, Pasta, hakket oksekød,  Rugbrød, Makrel, Dåsetomater, gulerødder og frugt!!!(Har ikke spist mere end to stykker frugt hele ugen -.-) and yeah.. Uhm det er sådan mere eller mindre det jeg lever af...
Morgenmad: Havregryn med mælk og nogle gange rosiner
Frokost: To stykker rugbrød og nogle gange en dåse makrel til hvis jeg skal være rigtig fancy
Aftensmad: Rugbrød eller pasta med kødsovs(eller ketchup..)
Og mellemmåltiderne er så gulerødder, mandler, rosiner, mærk chokolade og frugt.
Har ingen af delene udover havregryn nu, så har spist... Uhm, kan faktisk ikke huske hvad jeg spiste til aftensmad igår... Jo okay har mandler og rosiner, så dem har jeg ihvertfald frådet af men... Jeg kan virkelig ikke huske hvad jeg har spist de sidste par dage udover da jeg frådedet mit slik med en veninde igår...

Igår var faktisk mega hyggelig! Ida fra min efterskole, og mit gym ville være taget hjem til mig, men så blev det dårligt vejr...
Istedet kom søde, rare Cat forbi med sin spritkølede tjubang, og vi sad så bare og snakkede løs om alt indtil halv 5 eller sådan noget! Vi frådedet alt mit fråder, drak al min sodavand og spiste cheerios inden jeg gik i seng, så er også løbet tør for mælk. Det der med ikke at have penge... Det er sgu ikke lige mig...
Men det var mega hyggeligt at have hende på besøg; det var lige det jeg trængte til!

Idag er bare røv...
Tror jeg går ud og finder et eller andet spiseligt i mit skab, og så vil jeg se mig et afsnit Flapjack, hvis mit hoved ikke dør af at kigge på den lysende skærm i 10 min. mere (Er overbevist om at 10 små, onde nisser sidder inde i mit kranie og bruger min hjerne som tyggegummi...)

Ingen kommentarer: