17 november, 2011

Dreads rules!

 Se lige en super smart frisure, som jeg lige legede mig frem til idag! Jeg lavede bare springvand, delte det op i to, bandt de to håndfulde dreads sammen i en knude, og foldede så spidserne sådan lidt ind i dreadsne hvor de lige stak meget ud. Jeg elsker hvordan man bare kan binde sit hår når man har dreads! DET' SJAW!
Det så lidt mere fancy ud i virkeligheden synes jeg xD...

Idag har vi spillet Badminton i idræt, og det var sgu sjaw'! Ville ønske jeg var fortsat til det da jeg var mindre, so jeg kunne have pwnet de hardcore Badminton..ister?? som spillede så smarte xD

Igår aftes kom David, og hold da mawle, hvor var det dejligt at se ham igen! Var egentlig i rigtig dårligt humør, men så kom han lige og lyste min verden op<3

Når vi er sammen, glemmer jeg alt andet, og kan bare ligge i hans arme forevigt!

Åha, og seeee hvor fin jeg er på mit skolebillede!
Sikke glad min mor blev for endnu et billede til hendes, efterhånden creepy, samling af billeder af mig ^^

Det gik op for mig at iår bliver den FØRSTE jul i vores lejlighed! Uhhh, jeg glæder mig sådan! Så skal jeg have skaffet noget gran, og en mistelten, ogogogog KALENDERLYS! Og måske under jeg mig at købe mig en chokoladejulekalender :i Ville ønske jeg havde penge til at gå ud og købe ind til at kunne lave en masse julepynt, så der kunne blive RIGTIG julet, men well... Det kommer vel stille og roligt med årene (: Synes som regel det går hånd i hånd, at jo ældre man bliver, jo flere kasser julepynt samler der sig i sit kælderrum/ på loftet :b Mmmmh Jul<3

Ingen kommentarer: