01 marts, 2011

Bye Bye tungepiercing ._.

Åh gud, tænk at jeg gør det!
Jeg er begyndt at få tandkødsbetændelse (IGEN >____<), og for ikke at sidde og trykke på mit tandkød med min tunge (Det masserer lidt smerten væk), prøver jeg at holde min tunge oppe i ganen så meget som muligt, hvilket har resulteret i at min gane er totalt hudløs eftersom at kuglen fra min tungepiercing så konstant har ligget og gnuppet sig op ad den... Jeg kommer til at savne den %!@}¤$?! Meget, men jeg kan altså ikke holde den smerte ud oveni betændelsen (Srsly, jeg håber du ALDRIG får tandkædsbetændelse, for det virkelig et smertehelvede!)
Desuden... De eneste der ser den er jo folk jeg rækker tunge til, og jeg TROR nok at de mennesker (Ida-Emilie) overlever! Og nu kan jeg spise ligeså brutalt som jeg plejer, uden at komme til at bide mega hårdt i kuglen, så mine tænder bliver sikkert glade for det, og så kan jeg bruge de penge jeg skulle bruge på tandlæge, på at spare op til tjatjoverninger istedet ^^









Goodbye ._.

1 kommentar:

lykkefugl sagde ...

avavavav *føler med dig*