10 marts, 2011

Hvorfor PRØVER jeg overhovedet at klarer mig igennem det skidt?!

Jeg har lige nu 9,55% fravær for året/ 98 timer / hvad der svarer til 14 dage, og jeg synes altså ikke at 14 dages fravær er særlig meget!!!!

Jeg frygter lidt at jeg skal op i fuld pensum når vores dansklærer sætter mit fravær ind for idag! ( Vi har haft 7 timers dansk idag), menmenmen... Hvad fuck skal jeg gøre?! Jeg har BRUG for at tage fri engang imellem... Og studievejlederens eneste kommentar er "Hvis du vil have lov til ekstra fravær, skal jeg se en lægeerklæring"...
Nåårh ja, må jeg så lige spørge hvor jeg får en lægeerklæring på at man har haft en belastet barndom som har gjort at man ikke kan tåle at blive presset for meget, og at man har været den voksne hele ens barndom, så man er ligeså udkørt som en dame på 55, som har brug for at tage på pension?!
Jeg ved at hvis jeg ikke får lov til at leve min ungdom ud nu, så ender jeg som min mor, som lever den ud i en alder af 45, og jeg vil virkelig ikke ende som min mor!
Jeg gider virkelig ikke at fylde mit hovede med bekymringer om gymnasiet mere... -.-....

Ingen kommentarer: