27 marts, 2011

Gør det ALDRIG igen!!!

Eej hvor blev igår bare øv ...
Jeg fik tomatsuppe inden vi gik og kom til at svitse min tunge på denne brændvarme væske, hvilket jeg synes var mega smart får så kunne jeg blande mit sprut op med mindre sodavand uden at kunne smage det, men det endte desværre ikke så godt... Der var fri vodka så pludselig står jeg og kaster op i en håndvask.. Derefter kaster jeg op i toilettet og bliver så puttet i Rolands gæsteseng hvor jeg sov til kl.6, hvor jeg bagefter tog hjem med manni...
Åhhh det var virkelig virkelig surt, for det virkede til at blive en virkelig hyggelig nat, men så ødelægger jeg bare det hele for mig selv -.-...
Vi var en 10 stykker, og jeg fik fodmassage, der var snack chips(hell yeah!) og vi spillede mejer og jeg fattede det ikke, så jeg opgav bare og drak hver gang det var min tur XD
Og det vigtigste ved den aften var jo egentlig at jeg skulle sige farvel til Kenneth da han smuttede uden at sige farvel til Golem fredag, men jeg sov da han gik, så bliver jo nok nød til at holde fest i aften, så han kan komme så jeg kan sige farvel til ham! (lol... xD)
Og nu sidder jeg så med den værste omgang rundtossethed og min mund smager af sourcream and onion-snack chips og opkast, så livet er bare herligt...
Endu mere herligt er det at Keen skal ind og se Ensiferum iaften og det skal jeg ikke... Dumme Manni ._. Eller dumme mig fordi jeg ikke har købt en billet XD...
Hej Hej =D

Ingen kommentarer: