05 marts, 2011

Succes!

Mmmmh! Jeg sidder lig og guffer gårsdagens rester i mig, og det smager stadig læx! Jeg lavede min første chili con carne, og på trods af at jeg godt kunne have puttet den sidste chili i, så smagte/smager det læx! Jeg kunne dog godt tænke mig at kunne lave det ligeså lækkert som når du får det på tortilla flats, for DET er hot og mega lækkert man! Jeg kommer bare af at TÆNKE på det :3

Igår holdte jeg hyggeaften med Keen, hvor vi så en masse How I Met Your Mother, åd slik, drak sodavand, det var bare mega hyggeligt at putte sådan igen! Desværre åd jeg liiiiige et par kg slik for meget, så havde lovet mig selv at tage op og træne idag, men... Ja... Ej det ER jo lørdag, så det var mere fristende at putte med Keen xD
Måske tager jeg derop imorgen, og ellers så træner jeg jo mandag, tirsdag, onsdag og nogle gange torsdag, så jeg overlever nok (: Vil bare så gerne af med den dumme blævermave inden sommer ihhhhh >____<...

En af Mads'erne fra Jylland er i Odense idag, så jeg håber på at se ham senere, for jeg har ikke set ham en million milliard år! Oh yeah and...
Isn't this freaking cute?! Bliver altid så glad når jeg kigger på dem fordi man bare kan se hvor glade de er for hinanden :3

Ingen kommentarer: