08 marts, 2011

Idag...

Idag var ikke lige dagen hvor jeg skulle i skole kunne jeg godt mærke... Det har aldrig været så svært at komme igang igen efter en ferie før, for vinterferien bekræftede bare hvor meget jeg har brug for at komme væk fra gym! Gym stjæler time efter time af mit liv, men hvad skal jeg gøre ved det? Jeg har ikke en drøm om hvad jeg vil med mit liv, så hvordan skulle jeg vide hvad jeg burde springe ud i? Jeg kunne få et arbejde, men det kommer jeg jo ikke super langt med. Dog ville jeg rent faktisk have fri når jeg havde fri, og jeg ville ikke skulle sidde og glo 7 timer om dagen.. Der er for lidt timer på et døgn når man går på gym, for man har aldrig rigtig fri... Man skal tjekke lectio hele tiden fordi man aldrig ved hvornår næste dags lektier kommer op, og når jeg samtidig skal op og træne hver dag, så går det bare helt galt! Når jeg endelig ligger mig i sengen, kører mit hovede stadig i topgear, hvilket gør at jeg har et kæmpe søvnunderskud. Jeg tænker på alle de ting jeg ikke nåede, og jeg tænker på hvad jeg skal nå næste morgen inden skolen, og hvad jeg kan nå imorgen, hvis jeg nu skynder mig med lektier, eller hvad det nu var jeg egentlig lavede i sidste weekend da sådan nogle tanker drukner i alle stresstankerne, og så tænker jeg på hvad Keen og jeg kunne have lavet, og hvor rart vi kunne have haft det sammen, hvis jeg ikke altid sad ved min computer for at prøve at lave lektier ._.
Jeg flytter snart til Jamaica og lever i en hængekøje mellem to palmer på stranden resten af mit liv!

Ingen kommentarer: