03 marts, 2011

10 Random Facts Om Mig

Yeaah, jeg undgår lige Matematikaflevering på alle tænkelige måder, så nu får i lige sårn' en her af mig også ;D

1: Jeg har været sammen med min kæreste i 2 år, 2 måneder og 13 dage, idag =D
2: Jeg græder HVER gang jeg Mufasa dør i Løvernes Konge ._.
3:Jeg træner 3 gange om ugen, men jeg æder så meget slik når jeg kommer hjem, at man ikke rigtig kan se det... xD
4: Det eneste jeg kan spille på Guitar er Ozzy og Kakerlakkern's introsang(Men det er også Awesome!)
5: Jeg har et farveblyantssæt med 36 blyanter til en pris af 345,50,-
6: Jeg har ikke ændret håndskrift siden 3 klasse XD
7: Min yndlingsfilm er løvernes konge.
8: Jeg fester ikke meget, og det ender for det meste galt når jeg endelig gør...
9: Jeg tog min tungepiercing ud i forgårs ._.
10: Jeg ELSKER Katte, og bliver 100% en crazy catlady når jeg bliver gammel!

Ingen kommentarer: