18 marts, 2011

Signøøøøøøøøøøøøøøøøøøøh!!!

Årh hvad, jeg legede med Signe igår, og det var mega dejligt! Vi snakkede, og åd is, stalkede lidt facebook og så Løvernes konge! Ammenam, det kunne jeg godt vænne mig til!<3

Imorgen er der Gammel Elev Fest for VE 09/10, men jeg tager ikke med, for der er altså bare for mange af dem som jeg sådan RIGTIG meget har brug for at se, som ikke kommer, og jeg kan ikke overskue alt det der høflighedskrammeri, hvor alle SKAL kramme alle, og sige "Ej Heeej, vi burde altså ses noget mere!" eller "Har du det godt?!" *Person kigger efter en mere interessant person at snakke med* "Ej hvor godt! Jeg øhh... Skal lige derhen"...
Savner Lærke som jo bor oppe i det mørke Jylland, og alle vægtinderne!Og Emma kommer også, men det er bare så... Altså jeg må bare sørge for at blive bedre til at besøge folk, selvom der ikke rigtig er noget håb for at det sker mens jeg går på gym...
Men jeg mødte Ditte i bussen idag, og det var faktisk mega hyggeligt! Vi snakkede om da vi gik på GFE, og det var mega skægt tææhææhæææ ;D

Og så er jeg blevet rodbehandlet idag, så nu er jeg bare mega øm i min mund IGEN *suk* ._.

4 kommentarer:

Josefine sagde ...

"kigger efter mere interessant person at snakke med" giver dig faktisk ret, det er der utrolig meget af til sådan noget, og hvor man SKAL sige hej til folk man alligevel aldrig snakkede med på skolen.. ;)

Kianna sagde ...

Præcis... Det er ligesom sådan nogle store familiefester, hvor man stiller sig på én lang række, og så skal man give 200.000.000 håndtryk inden festen kan starte XD...

lykkefugl sagde ...

Jeg savner også dig :D men i kunne da bare lade vær med at sige hej til dem? Det gjorde jeg, det gik helt fint xD de fleste kunne alligevel ikke huske hvem de hvem sagt hej til ...

Kianna sagde ...

Yay =D
Men føler mig bare ond når jeg sådan ikke-hilser... xD