27 februar, 2011

!!!Br00tal night!!!
Vi holdte fest igår, og som sædvanlig var jeg SLET ikke i partyhumør og havde mest af alt lyst til at slappe af, men nu er det jo ikke kun min lejlighed så kan ikke bare nedlægge veto på den måde xD
Nå men det blev nu en reeeeeet fed fest for mig alligevel, og udfra bla. dette billede ser det ud til at alle andre også havde det fedt xD Der er begyndt at komme nogle nye guys til vores fester som jeg snakker ret godt med (når jeg er stiv ihvertfald... xD), hvilket jeg tror gjorde at jeg havde det så fedt, og så var det nok også fordi at en af vores venner lige synes at han skulle prøve at drikke mig mega stiv(Men han ER jo også polak... xD) og det lykkedes jo nok egentlig også O.K synes jeg, så thumbs up til Seb-fyren! xD
Åhh og så fik jeg det BEDSTE kram i hele verden, men jeg kan ikke huske hvem jeg krammede! Det var så dejligt, og jeg havde lyst til at falde i søvn i det der kram mmmmh ^^!

Nå men da den dejlige fest som aldrig burde slutte, var slut, og de fleste folk var taget hjem uden jeg havde lagt mærke til det ( Forever alone! ), smed jeg mig på maven, i sengen, kun i underbukser og en natkjole der var kravlet op, og jeg tænker lidt det har lignet en eller anden Rape-session, men jeg var altså træt, så screw ppl!!!
Gid vi kunne holde den samme fest igen iaften, men desværre er det jo allerede mandag imorgen, så det ville måske ikke være den beeeeedste start på skolestart... Love u guys, og i kommer bare igen anytime! (Undtagen Kalle, for han kastede op i vasken ._.)

Ingen kommentarer: