25 februar, 2011

Ferie, hvor blev du af?!

Åh gud, hvad fanden har jeg lavet hele ferien?! Den er virkelig sivet ud mellem mine fingre, og jeg kan slet ikke forstå at jeg allerede skal i skole om TRE dage?! *Suk* ._.
Jeg bliver så stresset af at tænke på skolen igen, at jeg allerede skal begynde at lave lektier og afleveringer igen, og værst af det hele; Jeg skal stå tidligt op igen!
Det der skolefis er ikke lige min kop té, men nu kommer foråret forhåbentligt snart igen, og så bliver det nok ikke helt så slemt som det har været i de hersens humørdræbende frost-måneder.

Imorgen er der fest in ze' apartment, og jeg har egentlig bare meget mere lyst til at putte og se film, og nyde det sidste af min ferie+ vende min døgnrytme lidt, men det bliver der nok ikke meget af...

Keen er også til fødselsdagsfest somewhere, og han skrev der var Hashkage, så han hygger sig sikkert xD...
Ihhh, jeg ville virkelig ønske jeg stadig var en party harty-pige...

P.s Jeg har lige genfundet Metallica! Mmmmh nostalgi ftw<3

Ingen kommentarer: