13 februar, 2011

Saturday Brainstorm

Okay en lille teknik-udfordring til mig selv, i forsøg på at udfordre mine skrivevaner i håb om at finde mine skrive"evner" igen, da jeg det sidste stykke tid har været utrolig dårlig til bare at få mine tanker sendt ud uden at skulle sidde og rette i skidtet en milliard gange inden jeg sender det ud.
Udfordringen går ud på at skrive følgende blogindlæg på den tid "Brainstorm" varer, og når sangen er færdig skal jeg stoppe med at skrive, jeg må jeg ikke læse det indtil jeg har sendt det ud i offentligheden, og må ikke rette i det! Big step for me to be so naked to other ppl :i

 Okay, så idag har været sådan ret... Lørdag'ish.. Var til Mulerfest igår, og brugte 400,- på... ja ingenting.. Blev ikke stiv, kededet mig ret meget til festen, og det VÆRSTE var da jeg var ude og købe booze med de to jeg skulle holde forfest med, gik jeg ind i Fakta for at købeslavevodka men næææh nej, det havde de ikke, så jeg blev nød til at køøbe en smirnoff til 125,- og hvad sker der? Jeg træder ned at det sidste trin på den lille trappe ude foran butikken, tager min taske over skulderen og *Crash* Taber den så det flyver med glaskår ud over alt. *SUK*, jeg troede jeg havde overskud i den her måned, og at jeg skulle til Valravn koncert idag, men nææh nej.. Gid jeg ikke var taget afsted, så havde jeg haft råd til dagens Valravnkoncert OG havde kunne ligge yderligere 200,- i min roskilde-opsparring... Nå men så fik jeg da vasket op idag (Lol hvor FEDT!)
Wow og en af mine bekendte skal være far til sommer o.o
(OKAY HER STOPPEDE SANGEN, MEN VAR LIGE GÅET IGANG, SÅ GIVER LIGE MIG SELV ET MINUT MERE! XD)
Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan hans eks (som jeg også kender) må have det. Ville slet ikke kunne forholde mig til, hvis Keen og jeg slog op, og han så ligepludselig skulle have villa, barn og vovse med en anden ._.
Ville føle jeg ikke var god nok til at leve et langt og lykkeligt liv med tror jeg ._.
GODT han ikke er typen som vil have børn, for så slipper jeg heldigvis nok for at skulle forholde mig til den følelse :3  But still..
A life after our love? How?!

*Og så sad jeg og stenede lidt og kom i tanke om det der tidshalløj*
Haha, det er DET der altid sker! kommer til at sidde i mine egne tanker, som fører mig så langt væk at jeg glemmer hvornår jeg stoppede med at skrive xD
Nå men det der med at skrive til musikken stopper var faktisk en meget god idé!
Maybe i'll do that again some time ^^
Fortsat god weekend my loved readers <3

Ingen kommentarer: