04 november, 2010

...

Det er aften, jeg har lige været hjemme ved min mor og nu Keen er på café.. Med METTE?! Har aldrig mødt hende, og hver gang jeg har set på Keens skærm, har de haft en chat åben! Hvad fuck skal man gøre? Har en grund til ikke at stole på ham, men det er lidt som om han ikke helt forstår hvor dybt det stadig sidder i mig..
Hun er garanteret lige så gammel som ham, har tatoveringer, hører heavy metal, drikker øl, og når hun ikke tager til koncerter og drikker sig i hegnet, eller arbejder som bartender på en metalklub hvor hendes uniform består af et sort miniskirt, netstrømper og et rødt korset, spiller hun Xbox360 og har en gamersvore på 10.000 mere end mig.
Nå men i det mindste er hende her ikke rødhåret ligesom de andre ._.
Så må jeg bare spise æblekage og hygge mig selv..

Ingen kommentarer: