06 november, 2010

LORTEDAG!

OMG mine tænder slår mig snart ihjel! Siden i tirsdags har jeg haft ondt i hele venstre side af min mund, og det eneste der hjælper er at drikke vand eller sodavand. Jeg har spist 6-7-8 Iprener om dagen siden tirsdag, og Nu virker vand knap nok på dem mere! Jeg har først en tid til tandlægen på Mandag arrrrrrrgh! Jeg har det som om der er en der står og prøver at rive mine tænder ud! avavavav!!
Uhh ja, og så er der 4x fødselsdagsfest idag, og jeg overvejede ikke at tage med pga. at jeg skal sidde med vand i munden KONSTANT, men der kom så mange jeg savner, så jeg tog alligevel med, og 10 min. efter vi var kommet ind og havde betalt de 50,-'s entré kan jeg mærke at mine tænder prøver at slå mig ihjel 20x mere end før, så går hen og bruger 30,- på 3 shots for at få smerten til at forsvinde bare LIDT. Men nej det hjalp ikke(Havde egentlig heller ikke regnet med at tre små shots ville få nogen virkning..) Så efter en times vandgurlen beslutter jeg at tage hjem på trods af at jeg har brugt 80 fucking kroner. Så Keen følger mig til bussen og jeg hentyder meget kraftigt at han RIGTIG gerne måtte tage med hjem, men han mærkede vidst ikke hvor meget jeg havde brug for at han tog med.. (Har jeg set for mange film, hvis jeg bliver lidt sur når min kæreste ikke automatisk spørger om han skal tage med, når man har ondt og vil hjem?) Nå men jeg græder i smerte ind i bussen og tænker at jeg heldigvis er på vej hjem til Ipren 8 & 9 nu, men næææh nej, det skulle ikke blive foreløbigt! Buskortbipperen virkede ikke, så bussen stod stille 5 min. og jeg skulle betale 20,-(Ja nu har jeg så brugt ?!?!?!HUNDREDE?!?! kroner på den her lortedag!) for at komme med. Så kører vi ENDELIG, men 4 min. efter vi er kørt, er der en der kaster op i bussen, så vi må holde stille igen, til han har tørret det op?! Vi kører igen, og bussen kommer til banegården. "HJEMME!!!" Tænker grædefærdige Kianna, som er løbet tør for vand, men nææh nej.. Så skal hun da også lige falde på vej op af trappen, så jeg smadrer mit knæ fucking meget, så jeg bliver liggende på trappen et minuts tid..
Nu sidder jeg så her; Alene, grædende, smertende, Ipren 8 og 9 virker ikke, og er FUCKING TRÆT AF LIVET!!!..
Need ma' boyfriend arghhh!
FML ._.

3 kommentarer:

Stine Svensson sagde ...

Jeg kan fortælle dig at 'Ketoganer' virker... men så er vi ude på det ulovlige marked når man tænker på dit tilfælde... På den anden side, du er nødt til at sige tingene direkte til din kæreste - ellers forstår han dem ikke. Drenge fatter nemlig ikke en hentydning :/ Men jeg håber det går bedre med dine tænder og at du forhåbentlig får en okay søndag :) knus og kram...

lykkefugl sagde ...

aww Kianna bliver helt trist nu D: håber tandlægen har fået rettet op på noget i dag <3
xoxoxoxooxoxox Lærke

Kianna sagde ...

Ihh hvorfor får man ikke en besked når nogen kommenterer?!>__<'...
Stine, jeg skriver da lige Ketoganer på indkøbslisten næste gang så xD
Og ja, burde nok sige sådan noget til ham. Er bare så bange for at han bliver sur og siger sådan noget "Hallo, kan du ikke se jeg har det sjovt?! Vil du gerne ødelægge min aften" eller sådan noget...
Lærke: Don't be sad, jeg er ok igen selvom tandlægen var hård ved mig xD..<3