23 november, 2010

Du gør mig så glad

Havde virkelig en lorteaften igår, og jeg overvejede virkelig at droppe ALT!
Men så kom Keen over til mig, og han fik det til at gå op for mig at jeg IKKE behøver at bestemme mig for hvad jeg vil resten af mit liv, "LIGE NU!" som alle går og stresser én med.. Han er 24, og han lever jo ikke på gaden nu selvom han ikke ved hvad han vil endu (:
Han var idet hele taget bare rigtig dejlig igår aftes! Vi havde det rigtig hyggeligt, og jeg glææææææder mig til at komme hjem til ham om halvanden times tid <3
Vi har også snart 2-årsdag, men jeg ANER ikke hvad der skal ske. Ville gerne arrangere et eller andet ^^

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg ved heller ikke hvad jeg vil Kianna :D Tror det er meget normalt

Kianna sagde ...

Jamen jeg er bare så ked af ikke at vide det, for det tvinger mig lidt til at gå på gym ._.
Hvis nu jeg vidste "JEG VIL VÆRE MALER!" Så kunne jeg jo ligesom bare tage på teknisk, men det ville være dumt at tage en uddannelse man ikke kan bruge, fordi jeg finder ud af jeg ikke vil det alligevel...

lykkefugl sagde ...

kender godt følelsen, er også kun på gym nu fordi jeg ikke aner hvad jeg ellers skulle ... .-.

Kianna sagde ...

Lad os stikke af sammen!
Og træne pokémònner ^^!