22 november, 2010

ARRRRRRRRGH!

Mit liv bliver mere og mere proppet med tanker om skole, og tanker om alle de lektier jeg ikke har fået lavet! Hvis det ikke var for min klasse, var jeg allerede droppet ud..
Jeg bliver ved med at æde sukkerstads for at holde mig glad, men når jeg så kigger på min krop bliver jeg alligevel mega nedern'.. Alle mine x'r dukker op i mine drømme for tiden, og de klæber sig til mig som tyggegummi under sko! Jeg har kronisk hovedpine for tiden, og bliver hostet i seng af min syge kæreste. Mit liv er bare virkelig virkelig belastende for tiden, og sidst men ikke mindst skal jeg forberede nogle historienotater til noget gruppearbejde imorgen, og jeg kan virkelig ikke få dem lavet færdige, så imorgen tror min gruppe jeg er en lazyass der er total ligeglade med dem... FML

Ingen kommentarer: