12 november, 2010

Så skete det!

Keen skulle til koncert med Seb og Mette idag, og de to kom så forbi her inden de skulle afsted. Jeg er SÅ glad for at de kom over! Jeg har virkelig tænkt "ER DET METTE DER SKRIVER?!" Hver gang Keen har fået en sms, eller der er en der har skrevet til ham på msn for det med at ens kæreste bliver inviteret på café af en pige man ikke kender.. Det er altså virkelig et no go >___<'!
Men hun virker slet ikke som hans type, og jeg er også tryg ved at være 100% på at hun VED han har en kæreste, så selv hvis hun ringer mens vi sover igen vil jeg bare vende mig om og sove videre :)

Nå men nu er de taget til Koncert på kansas, så nu sidder jeg her og spiller fable og drikker varm kakao eller varm chokolade som det jo egentlig er. "Varm chokolade" lyder bare som da jeg på roskilde havde glemt en plade marabou i mit 40 grader varme telt >__<'! Mmmmh det er lækkert manner!

Ingen kommentarer: