18 november, 2010

Juleønsker?!

For ikke mere end et par dage siden sagde jeg at jeg hader folk som ikke ved hvad de ønsker sig i julegave, og nu sidder jeg selv og tænker "Hvad fuck skal jeg ønske mig?!"
Er jeg den eneste der føler at de altid har 1000 ønsker i løbet af året, men når tiden hvor man skal skrive sine ønsker på lister så kommer er ens hjerne tommere end efter en NV-time?...
Indtil videre ved jeg kun at jeg ønsker mig et par måneders medlemskab af FitnessDK, for jeg trænger virkelig til at få brugt min krop! Mine legmuskler er skrumpet ind til små krampeklumper, og jeg kan knap nok løfte min computertaske i én hånd mere >___<'

2 kommentarer:

Thorbjørn Aksel Nielsen sagde ...

Jeg sidder i samme problem. Jeg har dog afhjulpet min ønskeseddel med et par CD'er - Týr og Crystal Castles - og en hel bunke bøger som jeg gerne har villet læse længe xD

Kianna sagde ...

God idé at ønske sig CD'r !