27 oktober, 2010

Det lille smølfehus.


Look at my cute little smurfhouse-bottle wii -^___^-
Jeg ELSKER min flaske! Også selvom alle på skolen tror jeg går og drikker øl >___<'...
Jeg elsker også lidt at jeg brugte tid på mit kamera igår, for lærte en hel del, og så fik jeg jo også dette hyggelige billede ud af det ^^
Idag har vi haft flexdag, hvilket resulterede i hele TRE Engelsktimer idag yay! Det er ikke meget, men det var meget nemmere at fordybe sig i faget, når man ikke som sædvanlig kun har én time ad gangen! Vi er igang med noget der hedder "Cooperative Learning" og det er sjovt at prøve en ny undervisningsform (:
Jeg skal forresten vidst ud og tage billeder med Claire(vores udvækslingsstudent) i næste uge, og selvom det egentlig mest er en alene-ting for mig, så bliver det spændende, for har ikke snakket så meget med hende, og udover det er hun jo et KÆMPE geni hvad angår foto! Så håber jeg kan lærer noget af hende, selvom hun siger at det bare er fordi hun har et godt kamera, at hun tager så gode billeder =D
Uhhh, Så skal jeg også spise med min mor iaften! Ja ihvertfald hvis hun da ikke brænder mig af endu engang.. Det må tiden jo vise. Men nu tror jeg vil lave et stort glas varm chokolade med 70% marabou premium-chokolade og frisk mælk!
Varm chokolade + Hyggesokker = <3

Ingen kommentarer: