01 oktober, 2010

Fotoprojekt med Rikke!

Jeg gfik fri kl.12 igår, så var i byen for at ordne bank & poteks stuff og kom til at stå i kø ½ time i alt arrrgh >___< Nå men det var rart at have tidligt fri, for så mødte jeg både en del fra min klasse som jeg gik lidt med, og så mødte jeg ANDERS! Iiiiih jeg hr savnet ham! Han er så hyggelig (:
Om aftenen var jeg til orienteringsmøde om et fotoprojekt med Rikke, og jeg kan slet ikke vente med at komme igang med at lære mit kamer(Og rikke =D) bedre at kende, og begynde at arbejde med paraplyer og alt det andet seje udstyr!
Btw. vi er kommet til enighed om at Anders er Skabsbøsse :i


Fandt lige det sødeste desktopbillede igår! Desværre passer det bare ikke til min skærm ._.
Og nu skal jeg i skole og have billedkunst hele dagen, så vi skal se en af brandts klædefabriks fantastiske udstillinger wii!
Godmorgen fra mig ^^!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg er glad for du har det godt(: og har du fået et nyt kamera+? Josephine.