09 oktober, 2010

Wekend!!

Ahhh hvor er det dejligt at have weekend!
Igår var der Mulerfest hvor Ginger Ninja spillede, og det var satme hyggeligt(bortset fra at Hans gør ondt når han er påvirket ._.)
Sagde "Der er fest på mit tag, KOM!" Og så kom der en håndfuld mennesker, og vi hørte musik og hyggede os. Så kommer der en dame ud og siger at hun ringer til politiet, hvis vi ikke skrider indenfor, så festen døde og alle andre tog videre, men det var OK for jeg var alligevel skide træt.. Gik i seng, og så har jeg sovet til halv 3.
Og nu sidder jeg og stener filer på min gamle pc haha =D
Btw. marco evaristti har lige lavet en ny billedserie, men kan ikke finde den på nettet Arrgh! Det billede jeg så var ellers helt vildt fedt øv!

Imorgen skal jeg hjem til mutti wiii.... Ej det skal nok blive hyggeligt (:

Ingen kommentarer: