02 oktober, 2010

Lørdag

Sikke en dejlig dag ^^
Jeg vågnede og var mega frisk! Så studsede jeg mit hår og gav de nye spidser en omganng hårkur, så de ikke skulle rende rundt og blive tørre xD
Derefter gik jeg ind til sovende Keen igen med noget morgenmad og så TV til han vågnede, og da han så vågnede hyggede vis os lidt, og så stod vi op(igen).
Alt tegnede til at blive en FANTASTISK dag!
SÅ begyndte jeg at lave matematik, og på trods af at Keen hjalp mig, så kunne jeg slet ikke håndterre det! Jeg blev SÅ deprimeret >___<
MENmenmen! Så modtager jeg en SMS fra Ninette der spørger om vi ikke skal lave noget sammen, og så blev dagen god igen! Det var super hyggeligt, og rigtig dejligt at komme ud af hulen for en gangs skyld! Fik købt nogle handsker, og så tog vi på Café og drak varm kakao Ammenam ;)
Jeg tog så hjem til hende/på fagskolen, hvor hun bor iår, og fik aftensmad og lækker pæretærte mums! Og selvfølgelig sad vi da også og spillede lidt klaver og guitar inden jeg cyklede hjem, og det var bare alt sammen super hyggeligt!

Tak for idag søde Ninette! <3

Ingen kommentarer: