10 oktober, 2010

Blip Blop Blip Blop!

Omg kan ikke huske hvornår jeg sidst var så sent oppe som jeg var inat!

Min ven Mads slæbte mig med til fest igår og derefter forsvandt han bare fra mig, så tog hjem igen ved 23-tiden, og jeg var egentlig også lidt ligeglad, for var pisse træt.. Så tændte jeg min pc og fandt en besked fra en svensk gut, så jeg skrev til ham, og så skrev vi til kl.5 om natten haha xD Han er mega nice og mig-agtig ^^!
Han elsker også at kigge på mennesker, og høre hvordan de taler og sådan, så jeg har ENDELIG fundet en som ikke kalder mig en stalker når jeg fortæller at det er noget jeg godt kan lide yay ^^!
Han arbejder som Barista i Oslo, og ellers lever han bare impulsivt og frit! Gid jeg havde et liv som ham.. Desværre har jeg bare for mange ting at tænke på til at være impulsiv.. Det at jeg blev oppe hele natten for at skrive med ham, er det første jeg har gjort som brød de regler jeg har for mit liv, siden.. Siden jeg var lille og uansvarlig.. Dengang jeg rendte rundt med Ske og Kew haha =D Awww jeg savner dengang!..

Idag har jeg været hjemme ved min mor og vaske op, og hørt Baristaen snakke med sin bror på crazy svensk omg haha! I mit hovede siger de bare *Blip Blop, Blip blop*
Aliens man.. xD
Keen kommer hjem fra LAN idag wiiii! Det har været skide dejligt at se en hel masse i weekenden, men det bliver sq' også rart at se ham igen <3

Ingen kommentarer: