18 oktober, 2010

VESTERLOVE ONCE AGAIN!

Årrhj manner der var mange vesterlovers i Odense idag, hvor var det skønt!
Har jo ikke set Josephine og Lærke siden SÅ lang tid siden jeg slet ikke kan huske det!
Iiiih det var dejligt at se dem igen! OG MAREN! <3
Vibse, Ninette, Ida, Cammilla og Signe var også dernede, men Signe,Maren og Vibse skulle videre ligeså snart de havde hilst på Camilla.. Har det som om at Camilla var Signes roomie .. Har ingen roomie mere. Seriøst hun sagde ikke engang rigtig farvel til mig! Dumme Signe, så må hun jo bare lade være med at holde af mig...

En anden deprimerende ting!
Har købt en jakke som jeg SKAL have byttet, men da jeg kommer ned og vil bytte den er det dankort-kvitteringen jeg har med, og jeg har så smidt den rigtige ud fordi jeg åbenbart har byttet rundt på dem. Så jeg går hjem og roder vores skraldespand med skrald fra de sidste 2 uger igennem og finder.. INGEN FUCKING BON! :'(
Så lugter jeg af sur mælk og gamle frugter, og min roomie har glemt jeg findes. RIGTIG dejligt, rigtig dejligt.. FML...
Men det var stadig rigtig rigtig monsterdejligt ENDELIG at se Lærke og Josephine igen, så ikke HELT fuck my life ^^!<3 Hvidblomst-klanen ;D <3

P.S Keen er ude at gå tur uden noget formål, hvad SKER der idag?! XD

Ingen kommentarer: