29 september, 2011

Sommer og sol!

Mmmmmh sol og varme  er det bedste jeg ved!
Efter at have vasket vinduer nøgen, har jeg bare ligget som en kat oppe på "vindueskarmen" på altanen, med en arm hængende udover, som når katte ligger og daser i solen, men en pote dinglende ned :3
Godt jeg ikke faldt i søvn; så var jeg nok faldet ned haha xD (bor på 3. sal avav)
Det ligner ikke jeg har fået sol, men bare det med ikke at skulle gemme sig i tøj har virkelig været befriende, og solen har opladet mig til en masse afleverings-arbejde(not)!
Det er dage som idag jeg ville ønske jeg boede i Kerteminde, så man lige kunne tage ned på stranden og ligge i det varme sand med lyden af bølger, istedet for at ligge lige ud til trafikeret en vej kun afspærret af en tynd række træer...

Glæder mig allerede til at vinteren og foråret er overstået, så vi kan få sommeren( som forhåbentlig bliver varmere end i år) tilbage <3

!!!Hey en lille announcement til alle som er i Odense imorgen!!!

Roots Artist club café er blevet tvunget til at lukke, så imorgen er sidste åbningsdag!  Jeg har endnu ikke selv været der, men nogle af mine venner kommer der, og det skulle være den hyggeligste undergrundscafé nogensinde, og udfra billederne ser det også sådan ud!

Så jeg synes i skulle kigge forbi, mens i stadig kan nå at opleve det!


Ingen kommentarer: