11 september, 2011

2 months

Til tider beundrer jeg stadig mine vægge; Det er altså for nice en følelse selv at have malet sin crib!

Haha Christians malertape-skills! XD...
 Hold da op hvor er tiden gået langsom! Jeg har det som om at Christian og jeg har boet sammen i ½ år eller sådan noget, men der er kun lige gået 2 måneder siden han flyttede ind!(Jeg boede her jo også inden vi fik malet og sådan; he didn't).
Det er dejligt at have det sådan egentlig; vi er begge faldet godt til føler jeg, og jeg formår sådan nogenlunde, at holde det rent. Jeg er vandt til altid at have mine vægge klistret til med plakater, cociomarkater, tegninger, bras som minder mig om stuff osv. osv. osv, så jeg har det ret hårdt med ikke at have andet end min dejlige wallsticker af en gren og nogle fugle, som kun kostede mig en 20'er i Søstrene Grene vs. de 4-500 "rigtige" wallstickers kan koste, hængende lige nu... Planen er at jeg snart får en hylde, et par knager og et billede af Janis Joplin jeg har malet på efterskolen, hængt op, og det glæder jeg mig psykomeget til!

Det her billede er taget hjemme ved Ida Krogh, og motivet er et styks Kianna som er dullet op til sin 18-års! Jeg har stortset aldrig makeup på mere (pga. min tendens til at få bygkorn), så jeg sidder tit og whiner over dette billede haha! Det gør ens øjne så fremtrædende! *suk* ._____.
Det var en rigtig dejlig fødselsdag, på trods af min mor ikke gad fejre den med mig, men så var det jo bare så fantastisk at Ida og hendes mor havde lavet fødselsdagsmiddag til mig!
Selvom Ida ikke går i min klasse mere, håber jeg da stadig på at vi kommer til at ses en hel del, for hun er dældulmer dejlig!

Ingen kommentarer: