18 september, 2011

Dreads!

Hola Chicos Y Chicas!
Igår sagde jeg farvel til Frk. kedelige Kianna, med kedeligt langt hår!
 I look so businessminded with this jacket on!
Say hello to the new Kianna!
Det var btw VIRKELIG mærkeligt at klippe de der lange totter lige foran mine ører af, for selv dengang jeg havde kort hår, havde jeg stadig lige de to totter lange! Meeen det passede ikke rigtig til mine dreads(captain obvious strikes again), så måtte jo ofre den, så jeg kunne få mit pandehår til at flyde mere sammen med mine dreads xD
Lige nu er der vildt mange elastikker i, men de ryger nok ud i løbet af ugen. Der var bare så mange løse hår, så vi(Aya som lavede dem på mig, og jeg)tænkte at det nok lige var smart at jeg fik elastikker i dem lidt tid. Det skulle være ret effektivt mod løse hår; specielt når man sover på det!

1 kommentar:

lykkefugl sagde ...

GLÆDER MIG TIL AT SE DIG MED DEM!