24 september, 2011

Skulle man være hoppet?

Fuck igår langt op i røven!
Mister 4-5 gram, mister hæklenålen som skulle gøre mine dreads fantastiske, og ligger og whiner så længe at jeg til sidst mister clue't om hvad jeg whiner om, til en person som burde være ude og party med de andre istedet for at bruge hele sin nat på mig...
Jeg husker ikke særlig meget fra samtalen andet end at min ven spurgte om jeg ville slå lidt på ham, så jeg kunne komme ud med det hele, og at jeg overvejede at hoppe ud af vinduet... Opgav mit liv i nat... Indså at... at jeg ikke har noget godt at bidrage til samfundet med, og at ens liv er fucking ligegyldigt. Når der er flere ned- end opture i ens liv, er der ikke så meget ved det alligevel... Den eneste grund til at jeg stadig er her og at jeg behaver, er dovenskab og mine fantastiske venner!
Nåja, har købt Aristocats og Klokkeren fra Notre Dame til mig selv, som en lille trøst.
Disney makes me a child again <3

Ingen kommentarer: